Tallinna Kaubamaja tegevdirektor Erkki Laugus vastab Äripäeva teemaveebis kaubandus.ee lugejate küsimustele täna kell 10:00–11:30.

- Tallinna Kaubamaja tegevdirektor Erkki Laugus.
- Foto: Meeli Küttim
2013. aasta sügisel avas Tallinna Kaubamaja Osturalli e-poe. Pärast seda ei ole ühtegi Osturalli kampaaniat möödunud ilma veebikaupluseta. Lisaks sellele avas ettevõte 2014. aasta jõuluperioodiks ka kingituste e-kaubamaja.
Tallinna Kaubamaja 2014. aasta müügitulu oli 92,2 miljonit eurot ning see kasvas aastaga 2,9%.
Uuri Erkki Lauguse käest, kuidas on käima läinud nende e-poe projektid, millised arendused on plaanis, miks on ettevõtte teenindajad püsivad jpm.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!